Polní test: FV moduly

Skutečné globální srovnání Mono, Poly, PERC a Dual FV modulů.

Celkový solární výnos: --
S
Celkový solární výnos: --
S
Celkový solární výnos: --
S
Celkový solární výnos: --
S
Celkový solární výnos: --
E
Celkový solární výnos: --
W
Rumunsko
--
--
Datum instalace: 09-03-2020
--
--
--
--
--
--
--
Ozáření

* This is a field test and the results are specific for this installation on this location please research which is the best solution for your own situation as the results can be different based on environmental influences.

Total solar yield as of 27/03/2023 when the results were reset:
Mono: 9158 kWh
Split-cell: 9511 kWh
Poly: 9113 kWh
Perc: 9471 kWh
Perc-east: 1970 kWh
Perc-west: 1730 kWh

Podpora

Záruka a opravy

Po desetiletích zvládání energetických výzev prostřednictvím inovací víme, jak vytvořit širokou řadu robustních produktů, které si udrží výkon i v nejdrsnějších klimatických podmínkách. To v kombinaci s naší standardní 5letou zárukou vám poskytne klid na duši na další roky. A pokud se něco pokazí, buďte si jisti, že naše rychlé a poctivé servisní služby nabízené prostřednictvím naší celosvětové sítě prodejců jsou vám kdykoli k dispozici.
warranty

5letá záruka

Lze prodloužit na 10 let

Společnost Victron Energy nabízí standardní 5letou záruku na své produkty*. * Naši standardní 5letou záruku lze prodloužit na 10 let při přidáním 10 % k počáteční investici. Pro více informací kontaktujte svého prodejce nebo odešlete žádost o podporu při řešení problémů ohledně záruky. * nevztahuje se na naše baterie: na olověné baterie nabízíme 2 roky záruky a 3 roky na lithiové.

Opravy

Celosvětová síť zajišťující opravy

Naši autorizovaní prodejci jsou zodpovědní za poskytnutí pokynů pro rychlou a efektivní opravu. Mohou se spolehnout na naši velkou celosvětovou síť zajišťující opravy, která poskytuje rychlý servis i v těch nejvzdálenějších oblastech.

Podpora

Create support request

Before you send a support request for support, repairs or warranty cases, please mind the following for fast handling:

The manuals are checked for troubleshooting and error indications

A system check is performed and the results can be shared

This way your dealer can better diagnose the issue and provide a quicker solution more easily.

Based on your product’s serial number we connect you to the original dealer, who is responsible to follow up on your request. After submission of the request you will receive the dealers contact info and you’ll get to review your support experience.

Create a support request